Czego się nie robi, aby dotrzymać słowa czytelnikom? [video]

Na profilu fb obiecałam, że w tym tygodniu oprowadzę Was po wnętrzu hadziajstwa. Wybrałam się więc tam dziś, z najlepszą obstawą pod słońcem. Jestem szczęśliwym człowiekiem, bo mam wielu przyjaciół. Za wielu dam się pokroić, wielu da się za mnie poćwiartować. Ale są w moim życiu takie dwie osoby, które niech określi moja dzisiejsza puenta tej wyprawy:

„Kiedy jesteśmy we trzy, przygoda sama nas znajduje” – ja

Zapraszam na zajawkę tego, co się robi, aby dotrzymać czytelnikom słowa. Więcej będziecie mogli obejrzeć w przyszłym tygodniu jak wirtuoz kamery i składania filmów wróci z morskiego rejsu :).

 

4 Comments

  1. Ma_lina

    Nie widzę czy nie ma dalszej części filmu?
    🙂
    Ciekawa jestem wnętrza.

    Lubię to

    • No niestety nie ma. I nie wiem czy będzie, bo zajawka jest tak dobra, że KameralGnie nie chce wypuścić „pełnego metrażu” ;). Wnętrza możesz zobaczyć w postach „Docieplaj tym, czego masz w nadmiarze” i „kujemy, aż się kurzy”.

      Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.